El rosa, el azul y tú (Rexistro nro. 1094848)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 01705nam a2200277 c 4500 |
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA | |
Campo fixo de descrición física | ta |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 230502s2023 sp a a 000 0 spa d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | M 3156-2023 |
ISBN | |
ISBN | 9788419607263 |
CDU | |
CDU | 82-N |
CDU | |
CDU | 17 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Gravel, Elise |
-- | 30851 |
Termo indicativo de función | autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | El rosa, el azul y tú |
Resto do título | : respuestas para peques sobre estereotipos de género |
Autores | / Elise Gravel |
EDICIÓN | |
Edición | 2ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | [Madrid] |
Editorial | : NubeOcho |
Data de publicación | , 2023 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | [34] p. |
Outras características físicas | : il. col. |
Dimensións | ; 26 cm |
NOTA DE CONTIDO | |
Nota de contido | Identidad de género, chicos-chicas-chiques, sexo, normas, pronombres, profesiones, amor, familia. |
RESUMO | |
Resumo | Gravel desmonta mitos relacionados coa identidade de xénero dunha maneira sinxela e con humor, para que os máis pequenos o entendan e se divirtan ao mesmo tempo ¿Los monopatines son solo para chicos? ¿Y los dinosaurios también? ¿Solo las chicas pueden cuidar bebés? ¿Las mujeres solo se pueden casar con hombres? Hay muchas cuestiones sobre la identidad de género que, a menudo, damos por hecho. Pero ¿quién hizo estas normas? ¿De verdad es necesario seguirlas? Este álbum ilustrado trata de enseñar a los más pequeños que otro mundo es posible: uno en el que todos estemos en igualdad de condiciones y seamos amados y respetados, sin importar quiénes seamos, cómo seamos o cómo nos sintamos. |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 4º-5º-6º Educación Infantil |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Identidad de género |
-- | 262521 |
Subdivisión xeral | Identidad de género, chicos-chicas-chiques, sexo, normas, pronombres, profesiones, amor, familia. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | estereotipos |
-- | 29238 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | familia |
-- | 1298 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Blais, Mykaell |
-- | 162756 |
Termo indicativo de función | autor/a |
ACCESO ELECTRÓNICO | |
Dirección de internet | https://www.nubeocho.com/producto/el-rosa-el-azul-y-tu/ |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Tipo de ítem de Koha | Nota pública |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP A Sangriña | CEIP A Sangriña | Sala préstamo | 2024-10-04 | Contratos programa | 82-PL | ros | 82-PL GRA ros | PEC157000001349 | 2024-10-04 | Prestable | Vermello - Primeiros lectores | |||||||
CEIP María Pita | CEIP María Pita | Sala préstamo | 2024-03-13 | Plambe | 82N-C | ros | 82N-C BLA ros | CEC059000001730 | 2024-03-13 | Prestable | ||||||||
CEIP Plurilingüe da Torre-Cela | CEIP Plurilingüe da Torre-Cela | Sala préstamo | 2024-02-15 | Plambe | 17 | ros | 5 | 17 VVAA ros | PEC001000009063 | 2024-12-13 | 2024-12-03 | Prestable | ||||||
CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez | CRA de Vilaboa Consuelo González Martínez | Sala préstamo | 2025-03-15 | 17 | ros | 17 GRA ros | PEG007000003469 | 2025-03-15 | Prestable | BiblioCRA | ||||||||
EEI Fingoi nº 2 | EEI Fingoi nº 2 | Sala préstamo | 2024-12-05 | Fondos do centro | 82-N | ros | 82-N GRA ros | LEA006000000271 | 2024-12-05 | Prestable | ||||||||
EEI de Lantaño | EEI de Lantaño | Departamento | 2024-06-26 | 9788419607263 | 2024-06-26 | Prestable |